Close Please enter your Username and Password


MunchkinMatron2 46F
12079 posts
8/28/2007 5:10 am
Pick Up Lines From Cartoons


One night, a very good girlfriend called me up, giggling hysterically because her hubby, after watching the cartoon Kim Possible with their son, had quipped at her, "Hi...you're Kim Possible, I'm Ron Stoppable. Wanna see my naked molerat?"

So here I am again, thinking (always a hazard in my case)--if you were in a cartoon convention, these pick up lines might come in handy:

"Wanna see what's up, doc?" - Bugs Bunny

"I bet I can make your krabby patties sizzle." -Spongebob Squarepants

"Want me to take you to infinity and beyond?" -Buzz Lightyear

"I've got this really special tentacle." - Squidward Tentacles

"I can make these stars come off just for you." - Wonder Woman

"I say, I say, wanna choke a chicken?" - Foghorn Leghorn



I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


unwary 51F

8/28/2007 7:57 am


weelittlefox
(Lena W.)
47F
1554 posts

8/28/2007 10:42 am

Munch...now I will be thinking about this all day...

Wee...

Earth is the insane asylum for the universe.


driverdan 102M
28180 posts

8/28/2007 11:36 am

hi ma baker

those were funny!! cartoon`s and love lines scream pepe le` pue thinking about what he would say or just the way he wink`s his eye`s is enough to crack me up now!! i have to many favorites to list but aren't cartoons kool!! thanks for the laugh

peace love happiness hugs my pistola packing platform boot wearing pilgrim!!

dan


"hopeful romantic, reality keeps me grounded but it can`t stop me from dreaming" ~dan


TJRUG2286 55M

8/28/2007 11:42 am

You are just too funny!!!


jake_633 56M
9130 posts

8/28/2007 12:23 pm

"Ello my leetle scented petal wanna make a stink wiv me?" Pepe le Peu.


nooneyouknow 41F
624 posts

8/28/2007 1:26 pm

I'm sure Woody Woodpecker could contribute one or two as well.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/28/2007 6:50 pm

Hiya unwary! Thanks for dropping by--glad I made you crack up.

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/28/2007 6:52 pm

    Quoting weelittlefox:
    Munch...now I will be thinking about this all day...

    Wee...
Ha, I bet it's the special tentacle you'd be thinking about.

Oooohhhhh, who lives in a pineapple under the sea.....

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/28/2007 6:54 pm

    Quoting driverdan:
    hi ma baker

    those were funny!! cartoon`s and love lines scream pepe le` pue thinking about what he would say or just the way he wink`s his eye`s is enough to crack me up now!! i have to many favorites to list but aren't cartoons kool!! thanks for the laugh

    peace love happiness hugs my pistola packing platform boot wearing pilgrim!!

    dan

Hiya Pilgrim Dan,

"Oh my little pee-gee-on, at last I have found you!"



Ma Barker

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/28/2007 6:55 pm

Thanks, Jeff. Lovely of you to say so.

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/28/2007 6:58 pm

    Quoting jake_633:
    "Ello my leetle scented petal wanna make a stink wiv me?" Pepe le Peu.
Meeooowwwrrrrrrrr!!!!!!

If that cat could talk, wonder what she'd say?

"M'sieur le Skoonk, don't you dare spray on me!"

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/28/2007 6:59 pm

    Quoting nooneyouknow:
    I'm sure Woody Woodpecker could contribute one or two as well.
I had a couple cross my mind, but they're just too lewd to type out here!

Thanks for dropping by, noone.

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


melodymac
(melody mac)
40M

8/29/2007 6:44 am

Hey Munch thanks for dropping by
nice posting, it had a sense of humor to my day
thanks for sharing and lots of love

don't worry I have got your back


Levi42 50M

8/29/2007 7:35 am

Woody?

Levi


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/29/2007 8:47 am

    Quoting melodymac:
    Hey Munch thanks for dropping by
    nice posting, it had a sense of humor to my day
    thanks for sharing and lots of love
You're welcome, Mac...always happy to make people smile.

Thanks for dropping by, too!

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/29/2007 8:48 am

He's definitely got wood. Goes with the peck...um, dang it, I better stop. LMAO

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


Levi42 50M

8/29/2007 1:50 pm

can't find my ballet slippers LOL!

Levi


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/29/2007 6:31 pm

    Quoting Levi42:
    can't find my ballet slippers LOL!

    Levi
Gonna trade your cowboy hat in, huh? I knew it LMAO

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


Levi42 50M

8/29/2007 7:23 pm

    Quoting MunchkinMatron2:
    Gonna trade your cowboy hat in, huh? I knew it LMAO
Well you know...that ballet looks awfully fun ...LOL!

Levi


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/30/2007 12:21 am

    Quoting Levi42:
    Well you know...that ballet looks awfully fun ...LOL!

    Levi
*starts looking for size 12 ballet shoes on eeeebay*

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


Levi42 50M

8/30/2007 6:34 am

    Quoting MunchkinMatron2:
    *starts looking for size 12 ballet shoes on eeeebay*
size 12?!....LOL!

Levi


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/30/2007 7:41 am

    Quoting Levi42:
    size 12?!....LOL!

    Levi
Sssshhh---am giving you free advertising on here---who knows which hot chick is reading this?

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


gowerboy 45M

8/30/2007 11:49 am

Hi, I speak a number of cheese dialects.
Want to hear me say something in Limburger?

Ren (or Stimpy)...but certainly not the walrus.


Levi42 50M

8/30/2007 9:33 pm

    Quoting MunchkinMatron2:
    Sssshhh---am giving you free advertising on here---who knows which hot chick is reading this?
ooooOOOoooo...

Levi


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/31/2007 7:57 am

    Quoting Levi42:
    ooooOOOoooo...

    Levi
Yebedee-yedebee, th-th-that's all folks!

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.


MunchkinMatron2 46F
13333 posts

8/31/2007 8:03 am

    Quoting gowerboy:
    Hi, I speak a number of cheese dialects.
    Want to hear me say something in Limburger?

    Ren (or Stimpy)...but certainly not the walrus.
Bet they'll all be cheesy lines.

(To the tune of Andy Williams' Speak Softly Love from The Godfather)

Stink softly love and hold me warm against your heart
I smell your breath the tender trembling moments start

Good to see you back, gow. We missed ye, lad.

I'm dyslexic. I scream Ho Dog instead of Oh God in the throes of passion.